ماشین حساب کاسی Casi MD-369
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسی MD-369

تعداد ارقام: 14 رقم
منبع تغذیه: نور و باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی MD-369

بسیاری از محیط های کاری و آموزشی در فعالیت های روزمره خود به ماشین حساب احتیاج پیدا می کنند و می توان ماشین حساب را یکی از وسایل لازم و ضروری در ادارات، شرکت ها، مغازه ها، فروشگاه ها و حتی منازل دانست.

انواع مختلفی از ماشین حساب فروشگاهی و اداری در بازار موجود است که از جمله با کیفیت ترین آنها می توانیم به ماشین حساب کاسی Casi MD-369 اشاره کنیم. این ماشین حساب ساده دارای قابلیت های انجام محاسبات پایه ای ریاضی، تعریف فرمول های ساده و انجام عملیاتی مانند گرفتن جذر و محاسبه درصد می باشد و کاملاً برای مصارف روزمره مناسب است.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی MD-369

ماشین حساب کوچک کاسی MD-369 در ابعاد 190 * 145 میلی متر و وزن 300 گرم عرضه شده و یکی از انواع ماشین حساب رومیزی به حساب می آید. انرژی مورد نیاز این ماشین حساب اداری هم از باتری و هم از نور محیط تأمین می شود و از این جهت می توانید با خیال راحت از آن در محیط ها و شرایط مختلف استفاده کنید.

ماشین حساب کاسی Casi MD-369

یکی از ویژگی های مهم ماشین حساب فروشگاهی کاسی MD-369 کیفیت ساخت بسیار مطلوب آن است که باعث شده تا در صورت استفاده صحیح، تا مدت ها پاسخگوی نیازهای شما باشد. این ماشین حساب دارای صفحه کلید فلزی و کاملاً مستحکم است و در صورت رخ دادن اتفاقاتی مانند سقوط از ارتفاع یا ضربه آسیب نمی بیند. همچنین دکمه های این صفحه کلید از پلاستیک مقاوم ساخته شده اند و از طول عمر بالایی بهره می برند. پس اگر قصد خرید ماشین حساب رومیزی با کیفیت و با دوام را دارید، ماشین حساب ساده کاسی MD-369 برای شما گزینه ایده آلی است.

 

ماشین حساب کاسی Casi MD-369

 

دکمه های ماشین حساب رومیزی کاسی MD-369 دارای اندازه و فاصله بسیار مناسبی هستند. این نوع طراحی باعث شده تا محاسبات شما با دقت و سرعت بالایی انجام گیرد.

صفحه نمایش روشن و بزرگ یکی دیگر از ویژگی های ماشین حساب کاسی مدل MD-369 است. این دستگاه به صفحه نمایشی با قابلیت نمایش 14 رقم مجهز است که قابلیت نمایش ارقام اعشاری و ارقام تفکیک شده (با استفاده از جدا کننده سه تایی) را داراست.

ماشین حساب کاسی Casi MD-369

با استفاده از ماشین حساب کاسی MD-369 قادر به کنترل و تصحیح محاسبات انجام شده تا 112 مرحله خواهید بود و می توانید مراحل قبلی محاسبات را مشاهده و در صورت نیاز آنها را به صورت اتوماتیک تصحیح کنید.

برای آشنایی بیشتر با انواع ماشین حساب فروشگاهی می توانید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و همچنین برای دریافت قیمت و خرید ماشین حساب رومیزی ساده کاسی MD-369 با کارشناسان فروش ما به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین حساب کاسی Casi MD-369

 




:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 25 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی